Friday, May 6, 2011

Kereta Awal dan Scha


Betul ke Awal dan Scha bercinta?? hahah...nampak sangat aku tak mengikuti gosip artis kita ni..apalagi artis luar..langsung tak mahu ambik tau..heheh...

Tapi sekali sekala kena juga ambik tahu apa yang terjadi kat industri hiburan negara..tau sikit2 pun tak pe...jom kita tengok kereta si Awal dan si Scha kat bawah....


Ini kereta BF si Scha..lawa tu no plat dia..AW41



Scha punya SUV Audi Q5 harga RM325,000 tak termasuk insurans...cermin gelap tak ikut spec JPJ..ala2 menteri gitu..



No Plat WSC4 .... sama ngan bf dia ada no 4....

Sumber dari email





6 comments:

Aida Omar said...

kereta awal pernah tgk..
tapi kereta scha blom tgk..cayalah..kaya..kaya..

Lieyly ︱ Alia said...

wahh , gila malal tuh ~
alia bru tau bila baca sini ! HAHA , lg larh xambk tau sal artis neyh ~
kl0w dpt keta tuh ah ~
beshh gilaaa !

khalidahmacambaguss~O_o said...

camna jadik artis ni boleh kaya camtu? gila tu, keje gomen seploh tahun pun tak dapat beli keta audi lagi.. eh, hade mak kesahhh apa keta artis2 nih?

*tangan ke bahu, mata pandang ke atas... ┌ (˘⌣˘) ┐

Puan Kutu said...

uii kayo2!

yahaya said...

ok la tu...

HAFIZAL said...

bagus lah....rezki mereka mencurah2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...