Tuesday, June 14, 2011

Masakan kucing goreng



Siapa pernah bela kucing. Mesti ada yang pernah bela kucing. Saya pun pernah bela kucing Siam jantan. Tapi dah hilang sebab lari ikut kucing betina lain. Sampai sekarang tak balik-balik. Ada juga manusia yang takut kat kucing ni. Tak tau la apa yang ditakutkan kat kucing tu..huhu..

Siapa kenal dengan kucing bernama Maru. Mesti ada yang teringin nak bela kucing macam si Maru ni..




Tapi ada jugak manusia yang kejam nak makan kucing ni. Mereka kata kucing ni macam daging arnab..Entahla...Klik more kalau berani tengok kucing dalam kuali kena masak ...


**********









**********


p/s jgn marah ahh....tak de idea nak tulis apa ni..heheheh

4 comments:

sergeant keroro said...

dah nampak cam ayam :P

xkane said...

tu peha kucing tu..hahahah

Nurhafzhan E.L.F said...

Comel la kucing2 tu. kalau dah masak nampak sedap pulak. Haishh.

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...