Sunday, April 10, 2011

Bangunan tempat praktis budak-budak memanjat



Cuba perhatikan apa budak-budak tu buat. Ya, mereka sedang memanjat bangunan tersebut. Adakah budak-budak ni bercita-cita menjadi spiderman atau terpengaruh dengan cerita spiderman. Boleh jadi juga mereka ingin mencuri barang2 berharga di dalam bangunan itu.

Designer bangunan ni pun satu..tak pikir perkara-perkara macam ni buleh berlaku..sekirannya la budak-budak tu terjatuh ketika memanjat bagunan, tak ke berhantu nanti tempat tu :D ...nak tengok sampai mana budak-budak ni panjat...mcm biasala, klik read more ;)








Tinggi tu...kalau terjatuh kompom kiok nih...saya tak tau bangunan ni ada kat maner..buleh jadi malaysia. Macam kat indonesia pun ada gak...

5 comments:

hana said...

hahha..
design dh cantek tp bahaya la...
=D

Wuucin Kimora said...

gler ape! hahaha

umUMRA said...

hahaha...beraninye lah budak2 nih..adoi...

apik pehe said...

adoi la budak2 ni..nk mati cepat tu..haishh

miss mush said...

dorang pektis untuk wall climbing tu.hoho.cool gile ah.kite pon tak berani.hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...