Tuesday, January 25, 2011

Kalau dah terlampau kaya...


Ini lah tebiat Pak Arab ni. Kalau dah terlampau kaya, kereta mewah ditinggalkan tanpa pengawasan sampai dah naik habuk kat kereta tu. Dah macam kancil je dibuatye..heheh.. kalau la kat Malaysia, mau tak hilang sport rim tu...



Pak Arab... biar aku yang jaga kereta kat atas ni.



8 comments:

Yastro said...

Nak kata ape...pak arab yg training kt tmpt saya pun pemalehh...nak kje senang jerr...time jalan2 pehh..laju kanmain!!

misza said...

sebab duit dah byk jadi pemaleh.

noraim said...

perghh! kaya betul. huhuhu.

| cik azeya | said...

pergh jeless. sedekah la kat aku.

budak awam said...

kalau dah tak nak sangat kereta tu bagi jela kat aku..
takkan nak terperuk jew kat situ.,.
kite bako je!

amim said...

uii. dapat amek satu best gak ni :)

AMMAR YASIR said...

Terlampau kaya katakan....hahahaha

Tanakwagu said...

cuba derma di somalia wahai org kaya.jangan tunjuk kaya ja. menderma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...