Monday, January 24, 2011

Hotel-hotel pelik

Korang mesti pernah menginap kat hotel. Tujuan kita sewa hotel adalah untuk berehat dan tidur dengan tenang. Tetapi, kalau hotel sebegini adakah ia memberikan tidur dan rehat yang selesa...


1. Hotel Vampire
Hotel ni ada kat Jerman. Sesuai bagi mereka untuk mendekatkan diri dengan alam mistik



2. Hotel Kapsul
Hotel ni ada kat Jepun. Memamng pelik hotel ni. Siap ada Wifi pulak tu.



3. Hotel Pembentungan
Hotel ini menggunakan paip saluran air pembentungan. Tak bergolek ke paip tu nanti.



4. Hotel Ais
Hotel ini ada kat Sweden. Hotel yang berkonsepkan Eskimo. xder aircond disediakan kat hotel ni.

3 comments:

iera said...

mak aii..cam seram je nk duk kat hotel2 ni..takde hantu ke?

Encik MamaT said...

mcm kecik je bilik.. hhhehe

r-mean said...

hotel puas hidup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...