Wednesday, June 1, 2011

Duit Churpchurp



Lama juga aku tak update blog ni. Dekat seminggu jugak la. Maklumlah, kat sabah ni cuti Pesta Keamatan pada 30 dan 31 Mei. So, ambik peluang la balik kampung.

Baru je kemarin balik dari kampung. So aku check la email dan mata tertumpu pada email HSBC. Itu tandanya check aku dalam perjalanan ke Labuan hasil daripada kempen CHURPCHURP yang aku promosi. Tak juga banyak la jumlahnya. Sekadar dapat menampung perbelanjaan minyak untuk 1/2 bulan. Gambar kat bawah.



Gambar kat bawah ni adalah jumlah earning yang telah aku setakat 7/4/2011. Masa tu, earing cukup untuk payout. Terus la aku payout. Jumlah inilah yang aku tunggu dari cek HSBC..heheh.. FYI, ini payout aku yang pertama. Gambar bawah.




Gambar kat bawah ni pulak adalah earning semasa aku sekarang (setakat 1/6/2011). Jumlah earning ini aku belum payout lagi. Aku nak kumpulkan untuk cover roadtax dan insurans pulak..huhuh..Jumlah earning ini hasil daripada Kempen Churpchurp Race yang baru berakhir baru-baru ini.




Kesimpulannya, Churpchurp lagi best dari nuffnang dari segi earning..Earning nuffnang aku dah 6 bulan belum capai payout.. lambat ohh...

Jom Join CHURPCHURP ... :D

3 comments:

Anonymous said...

nk duit sikit......ngeeeeeeeeeee...~~

My Name is Mar said...

Bestnye.....
Susah betul aku nak dapat click..
Follower tak ramai,kan?..
Susah arr sikit....
Nak main SEO,,...
Tak pandai....

pokerv99 said...

http://archangelkhairul.blogspot.c
Keep up the good work!
Thanks for sharing.
agen bola / agen bola online / judi bola
judi bola online / bandar bola online / bandar bola
bandar judi bola / bandar bola / agen betting
agen bola terpercaya / agen sbobet / agen ibcbet

om/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...