Friday, April 22, 2011

Apa itu iPanelOnline


Apa itu iPanelOnline.. iPanelOnline ialah sebuah organisasi yang menyediakan survei untuk pelanggannya..setiap survei akan disiarkan kepada ahli-ahli(member) iPanelOnline.

Setiap survei yang dijawab oleh member iPanelOnline akan dibayar berdasarkan jenis survei. Semakin susah survei yang dijawab, semakin tinggi bayaran yang dibayar oleh iPanelOnline kepada membernya. Bayaran dibayar melalui akaun Paypal. Payout untuk member ialah,RM50, Rm10 dan Rm5 dan ditukar kepada matawang USD dalam akaun paypal anda. Saya baru saja dibayar USD1.66 iaitu RM5.

Untuk register iPanelOnline, tiada bayaran dikenakan. Hanya isi maklumat diri sahaja. Jika anda berminat untuk sertai iPanelOnline sila klik SERTAI IPANELONLONE.

5 comments:

sitinurfaeezah said...

selalu jgk jwb survei tp msti dowg gtw 'maap anda tidak laayk..CEH

belais said...

ye..betul tu..saya baru sekali layak mendapat survei dan diberi 300pt..sekarang ni saya survei utk ahli...x juga banyka soklan dia..dlm 4-7 soklan je...point utk setiap survei ahli 5-15pt..boleh la..heheh

nak tau dimana letak survei ahli, pergi ke homepage, atas sebelah kiri skirn...hehehe

Pemerhati Dunia said...

Salam perkenalan.

saya pun selalu jawab survey, setakat ini selalu dapat topup, baucer beli-belah. kalau duit belum lagi.

Adam Roslan said...

Saya baru siapkan satu tutorial untuk jana pendapatan dengan iPanel. Nanti saya publish selepas dapat first payment. :)

Anonymous said...

cane nk isi maklumat akaun dalam ipanel ni?"membayar zhi fu bao' tu apa erk?konfius la..kekadang kuar tulisan cina..mana lah nk faham..aduyai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...