Monday, March 7, 2011

Perodua Kancil


Cuba korang teka kereta apa kat atas tu...nampak macam kereta sport..tengok lampu depan macam Skyline GTR35..kalau tengok plat pendaftaran dah tau ini bukan kereta kat malaysia..

Sebenanya ini ialah sebuah kancil yang ditransformasikan kepada sebuah kereta sport 2 pintu..Ianya sebuah kancil atau Daihatsu Ceria yang ada di Indonesia. Mari tengok proses modifikasinya kat readmore.. :D













Creadit to emchats.com

11 comments:

caliph shuriken said...

kreatif ar ^^

latest en3: ~ blue diamond ~

cik maz said...

gile kentang..mcm ni nak transform blm maz jd evo la ..

aneesz said...

perhh...cantik gile!

Shazwan said...

brape CC boleh blah nih..haha

iwan_dextrous said...

perghh..macam tu sekali seyh

Woofer Storm said...

bapa cun....nak buat mcm tu gak la ngan kete sorong sy..hahaaaa

follow sni^^

sireclipse said...

puh..! tekun ar.. brape la hbs tu..

AdaAkuKesah said...

biar betik la dorang ni.. hebat benget

YOUsoF said...

Fuhh!! TIPTOP!

zahidah dihaz said...

tak membazir ke? tapi memang class la...


New Entry: Extension of YB Karim house

hanis said...

kenapa no. pelit lain... gambr tayar kat kancil tu mcm editjer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...