Wednesday, February 16, 2011

Boleh kirim ke bang?

segaknyer aku..

Ini la sikap manusia zaman sekarang ni. Tak de pantang larang betul. Semua pun mahu langgar tiang. Kalau ia pun nak beli nombot ekor, balik la rumah dulu. Tukar pakaian tu. Ini tak, siap main samping2 lagi tu. Macam orang baru lepas nikah je. Apa la abang sorang ni..heheh



Dik, besar RM5 kecik Rm5

Ini lagi satu makcik sorang ni. Dah tau main nombor tu salah disisi agama buat apa beli. Dah tu, siap pakai tudung pi beli nombor ekor. Apasal makcik tak buka tudung je. Bagus makcik simpan je duit tu buat beli tudung...Ahaksss.. Buat memalukan umat je la makcik ni.

10 comments:

Ustaz Love said...

salam..

baru balik dari perarakan maulidurrasul tu.. tak sempat nak tukar pakaian.. hehe :D

Isteri Yang Comel said...

alahai, segannyer tengok

nuriz said...

pompuan tu tolong beli kat suami kot hehehe

Surie said...

astagfirullahalazim..ape nk jadik ni?

Inchek Hafiz said...

hahaha..
xmenyempat.. ntah ntah ada SALE kot?
selonggok RM2? haha

risa said...

hehehe..ni nak buat serbuan agaknye..kannn
anyway, ai new follower ye..nice blog!

Fizi said...

ish3~nama je islam....

CIDUT CIPUT said...

alahai~~ teruk orang zaman sekarang! -.-''

zih@n said...

biasa jg tgk kat tmpt sy ni..pakcik bersongkok, makcik bertudung duk beli no ekor..ms mula2 tgk terkejut jg..tp bla dh kerap sgt jumpa dh xheran dh..

Tanakwagu said...

konform kena punya sebab bawa dari sembahyang. kasi pau kaw kaw...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...