Monday, January 24, 2011

Budak-budak pun dah pandai buat dah.....

Ini lah yang berlaku pada generasi sekarang..dari remaja sampai la budak2 pun dah pandai buat dah...apa nak jadi ngan generasi sekarang ni..mungkin sebab kecanggihan teknologi maklumat yang disalah gunakan kot..Rasanyer ni bukan kat Malaysia ni...









7 comments:

Cik Miera said...

iissshhhh..takutnye ngan dunia skrg..huhu

bella bell said...

erkk??sory blurr cket...tp nmpk cm dak2 ni sume laki kn??xkn kecik2 da jd gay..!!

saljihitam said...

hoshh. gile --"

zih@n said...

mcm2 la..=)

budak awam said...

Ya Allah..
Astaghfirullah al azim..
Teruk gila..
mula2 tengok memang tak percaya..
Tapi bila makin scroll ke bawah makin teruk lak aksi yang dorang lakukan..
Seriau gila aku tengok..
Astaghfirullah al azim..
Minta dijauhkan..

budak awam said...

Ya Allah..
Astaghfirullah al azim..
Teruk gila..
mula2 tengok memang tak percaya..
Tapi bila makin scroll ke bawah makin teruk lak aksi yang dorang lakukan..
Seriau gila aku tengok..
Astaghfirullah al azim..
Minta dijauhkan..

boy said...

aduhyaiiiii alamak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...